Misija, vrijednosti, ciljevi

Naša misija je osigurati:
  • tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija, poštanskih i željezničkih usluga;
  • zaštitu interesa korisnika i putnika i mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama;
  • održive, konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja;
  • podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH uporabom suvremenih tehnologija.
Naše osnovne vrijednosti su:
  • predanost korisniku i tržištu;
  • usmjerenost na rezultate;
  • orijentiranost budućnosti.
Mi to postižemo:
  • poštenim, neovisnim, neutralnim, transparentnim i nediskriminirajućim pristupom;
  • profesionalizmom, organizacijom, modernim pomagalima, proaktivnošću, entuzijazmom, timskim radom i učinkovitošću;
  • akumuliranim znanjem, cjelo-životnim učenjem, multidisciplinarnim pristupom, otvorenom komunikacijom i suradnjom.
Naši strateški ciljevi su:
  • unaprijediti regulaciju tržišta elektroničkih komunikacija;
  • unaprijediti regulaciju tržišta poštanskih usluga;
  • unaprijediti regulaciju tržišta željezničkih usluga;
  • podržati rast investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija;
  • podržati rast investicija i inovacija u tržištu poštanskih usluga;
  • podržati rast investicija i inovacija u tržištu željezničkih usluga;
  • osigurati učinkovito korištenje ograničenih resursa;
  • ubrzati rast širokopojasnih proizvoda i usluga;
  • osigurati pristupačnu ponudu komunikacijskih, poštanskih i željezničkih usluga;
  • poboljšati zaštitu i informiranje korisnika;
  • izgraditi učinkoviti, sveobuhvatni informacijski sustav;
  • definirati i implementirati učinkovite procese;
  • steći multidisciplinarne kompetencije reguliranja tržišta.