EMERG objavio tri izvješća o stanju razvoja zemalja članica za 2019.
VIJEST
Europsko-mediteranska grupe regulatora na svojim je službenim internetskim stranicama objavila izvješća koja se odnose na zemlje članice.
ZAGREB, 4. veljače 2020. - Europsko-mediteranska grupe regulatora EMERG-a (European Mediterranean Regulators Group) na svojoj je službenoj internetskoj stranici objavila EMERG izvješća o stanju razvoja zemalja članica EMERG-a te stanju roaminga unutar istih za 2019. Detaljna izvješća mogu se pronaći na poveznicama:
-
Izvještaj o približavanju
-
Izvještaj o međunarodnom roamingu.
EMERG je također na svojoj internetskoj stranici objavio i
Izvješće o održivosti.
Europsko-mediteranska grupa regulatora (EMERG) okuplja 22 regulatorna tijela mediteranskih država i nekih država EU koje nemaju izlaz na Mediteransko more, a više informacija može se vidjeti putem
poveznice .
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
O HAKOM-u:
HAKOM (
www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.