e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM obavještava korisnike: Od 16. ožujka dostava dokumentacije i žalbi pisanim putem i putem internetskih stranica HAKOM-a!

Dokumentacija se, osim poštom, može dostaviti i putem elektroničke pošte, korištenjem sustava e-žalbe i ostalih aplikativnih rješenja, a  moguće je i ostvarivanje telefonske komunikacije. 

 
ZAGREB, 13. ožujka 2020. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), uslijed izvanrednih okolnosti nastalih širenjem virusa COVID-19, obavještava korisnike da od ponedjeljka, 16. ožujka 2020., do daljnjega, a u cilju zaštite i suzbijanja širenja virusa, žalbe, zahtjeve i ostalu dokumentaciju nije moguće samostalno dostaviti u službene prostorije HAKOM-a. Dokumentaciju je isključivo moguće dostaviti putem elektroničke pošte te korištenjem sustava e-žalbe i ostalih aplikativnih rješenja, kao i putem pošte na adresu HAKOM-a, Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb. U slučaju poteškoća i upita, korisnici se kao i dosad HAKOM-u mogu obratiti putem korisničke aplikacije ˝Pitajte nas˝ na našoj internetskoj stranici, putem društvenih mreža te telefonskim putem.

HAKOM zahvaljuje korisnicima na razumijevanju i odgovornom ponašanju u nastalim okolnostima. O svim izmjenama i dopunama uputa javnost će biti  pravovremeno obavještena.


                                                                                        # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr

O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  
 ispiši stranicu