e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM sudionik radionice „Informirani potrošač“ u organizaciji ROZP-a

VIJEST

Regionalna organizacija zaštite potrošača (ROZP) u sklopu provođenja projekta na temu usluga elektroničkih komunikacija pod nazivom „Pročitao sam i slažem se“ organizirala je tematsku radionicu „Informirani potrošač“ na kojoj sudjeluju i HAKOM-ovi stručnjaci.
 
ZAGREB, 11. travnja 2014. – Danas je u Karlovcu u organizaciji Regionalne organizacije zaštite potrošača (ROZP) održana tematska radionica o informiranju i zaštiti korisnika u elektroničkim komunikacijama na kojoj je sudjelovao i HAKOM. Radionica, kojoj je pokrovitelj Ministarstvo gospodarstva, prva je od ukupno dvije planirane radionice za doprinos podizanju „pismenosti“ potrošača korisnika elektroničkih komunikacija, a glavne teme o kojima će se raspravljati su nepoštena poslovna praksa, nepoštene odredbe u potrošačkim ugovorima i zaštita korisnika elektroničkih komunikacija. HAKOM-ovi stručnjaci predstavit će ulogu HAKOM-a u zaštiti potrošača - korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga, kao i obveze operatora i prava krajnjih korisnika.
 
Sljedeća radionica održat će se 14. travnja u Opatiji.
 
Više o projektu i radionicama možete pronaći na http://www.rozp.hr/
 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.
 
 ispiši stranicu