e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
Zaboravili ste lozinku?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM započeo s distribucijom brošure o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
 
U brošuri su navedene ključne informacije koje putnik treba znati kada se odluči putovati vlakom. Poseban naglasak stavljen je na podršku osobama s invaliditetom i osobama smanjenje pokretljivosti, opisan je postupak podnošenja prigovora te je ukazano na ulogu HAKOM-a u postupku zaštite prava putnika.
 
ZAGREB, 10. lipnja 2016. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), u čijoj je nadležnosti, među ostalim, i regulacija tržišta željezničkih usluga, kao i zaštita putnika korisnika usluga željezničkog prijevoza, objavila je brošuru o pravima i obvezama putnika u željezničkom prijevozu.
 
U brošuri su navedene ključne informacije koje putnik treba znati kada se odluči putovati vlakom. Posebno je istaknuto kako kupnjom karte za vlak putnik sklapa ugovor o prijevozu i tako prihvaća opće uvjete ugovora o prijevozu, koji su objavljeni na internetskim stranicama HŽ Putničkog prijevoza (http://www.hzpp.hr/prijevozneispraveu?m=568&mp=479) i dostupni na zahtjev na putničkim blagajnama.
 
Poseban naglasak stavljen je na podršku osobama s invaliditetom i osobama smanjenje pokretljivosti, opisan je postupak podnošenja prigovora – reklamacija (kada, kako i kome se žaliti), te je ukazano na ulogu HAKOM-a u postupku zaštite prava putnika.
 
Brošure su dostupne na blagajnama većine kolodvora, u vlakovima, na internetskim stranicama HAKOM-a, HŽ Putničkog prijevoza (http://www.hzpp.hr/propisi) i Udruge potrošača (www.potrosac.hr).  Brošura se može vidjeti i putem poveznice
 
                                                                                             # # #
 
 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
 
 ispiši stranicu