e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
Zaboravili ste lozinku?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM održao javno savjetovanje potrošača u Kraljevici

VIJEST

Radionica „Savjetovanje potrošača“ i predavanje na temu zaštite korisnika održani su u suradnji s udrugom za zaštitu potrošača „Potrošački centar“, a HAKOM-ovi stručnjaci su nazočne upoznali s pravima korisnika i obvezama operatora elektroničkih komunikacijskih usluga.

 
ZAGREB, 20. listopada 2016. – U suradnji s udrugom za zaštitu potrošača „Potrošački centar“, u Kraljevici je u srijedu održana tematska radionica „Savjetovanje potrošača“ na kojoj su sudjelovali predstavnici udruga za zaštitu potrošača i drugi zainteresirani građani, a HAKOM-ovi stručnjaci su tom prilikom održali predavanje na temu zaštite korisnika u elektroničkim komunikacijama.
 
HAKOM su predstavljali stručnjaci za zaštitu prava korisnika, Marina Ljubić Karanović, dipl. iur. i Andro Marčev, dipl. ing., koji su tijekom zanimljive i interaktivne rasprave nazočne upoznali s pravima korisnika i obvezama operatora elektroničkih komunikacijskih usluga, poput onih koji se tiču sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora, mogućnosti kontrole potrošnje ili zaštite od neželjenih iznosa računa.

                                                                                              # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
 ispiši stranicu