e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

Siječanj '17

Odluke, rješenja i presude
Odluke i rješenja
Rješenje u regulatornom sporu pokrenutom na zahtjev IT Jedan d.o.o. protiv VIPneta d.o.o. i Hrvatskog Telekoma d.d., kojim se Hrvatskom Telekomu d.d. i VIPnetu d.o.o. nalaže obračunati i isplatiti prihode za pozive prema brojevima za usluge s posebnom tarifom za ožujak, srpanj i studeni 2014. (pdf)
Odluka kojom se utvrđuju paketi usluga i/ili promotivne pogodnosti trgovačkog društva Hrvatski Telekom d.d., koji ne zadovoljavaju test istiskivanja marže (pdf)
Rješenje o prisilnom izvršenju - HŽ Putnički prijevoz d.o.o. (pdf)
Rješenje o odbijanju zahtjeva VIPnet d.o.o. za zadržavanjem postojećih veleprodajnih cijena (pdf)
Presude Upravnih sudova
Presuda Upravnog suda u Rijeci, Poslovni broj: 7 UsI-529/14-13 radi naknade za prijevremeni raskid pretplatničkog ugovora (pdf)
Presuda Upravnog suda u Splitu, Poslovni broj: 3 UsI-274/14-8 radi rješavanja spora između korisnika i davatelja poštanskih usluga (pdf)
Presuda Upravnog suda u Zagrebu, Poslovni broj: UsI-2457/14-10, radi rješavanja spora između korisnika i operatora (pdf)
Presude i rješenja Visokog upravnog suda
Presuda Visokog upravnog suda, Poslovni broj: UsII-53/16-7 radi nepostupanja po regulatornim obvezama (pdf)
Rješenje Visokog upravnog suda, Poslovni broj: UsII-115/16-2 radi obnove spora okončanog presudom Visokog upravnog suda RH od 7. travnja 2016. (pdf)
Presuda Visokog upravnog suda u Zagrebu, Poslovni broj: UsII-51/16-6, radi inspekcijskog nadzora (pdf)
Presuda Visokog upravnog suda u Zagrebu, Poslovni broj: Usž-2041/16-2, radi rješavanja spora između korisnika i operatora (pdf)
Presuda Visokog upravnog suda u Zagrebu, Poslovni broj: Usž-2095/16-2, radi rješavanja spora između korisnika i operatora (pdf)
Presuda Visokog upravnog suda u Zagrebu, poslovni broj: Usž-1683/16-2, radi rješavanje spora između korisnika i operatora (pdf)
                                                                                                                                      
 ispiši stranicu