e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM na sastanku projektnog tima za žurne službe

VIJEST

Na sastanku se raspravlja o načinu rješavanja problema transnacionalnih hitnih poziva, učinkovitosti uporabe lokacijskih podataka prilikom pozivanja žurnih službi iz pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža, kao i o pružanju informacija o lokaciji pozivatelja žurnih službi u slučaju pozivanja iz privatnih mreža.

 
ZAGREB, 14. ožujka 2017. – U organizaciji Europske konferencije poštanskih i telekomunikacijskih uprava Odbora za elektroničke komunikacije (CEPT/ECC - European Conference of Postal and Telecommunications Administrations/Electronic Communications Committee) u Kopenhagenu se održava 15. sastanak projektnog tima za žurne službe (ECC PT ES). Na sastanku se raspravlja o načinu rješavanja problema transnacionalnih hitnih poziva, učinkovitosti uporabe lokacijskih podataka prilikom pozivanja žurnih službi iz pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža, kao i o pružanju informacija o lokaciji pozivatelja žurnih službi u slučaju pozivanja iz privatnih mreža.
 
Na sastanku sudjeluju predstavnici 11 regulatornih tijela europskih zemalja, renomirani stručnjaci iz područja elektroničkih  komunikacija, a Hrvatsku regulatornu agenciju za mrežne djelatnosti (HAKOM) predstavlja stručnjak Andro Marčev, dipl. ing.

                                                                                             # # #  
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
 ispiši stranicu