e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM na radionici u Bielu na temu pružanja komunikacijskih usluga za hitne službe diljem Europe

VIJEST

Dvodnevna radionica održava se u organizaciji Odbora za elektroničke komunikacije (ECC) i ETSI-ovog tehničkog odbora za telekomunikacije hitnih službi, a pod pokroviteljstvom švicarskog nacionalnog regulatornog tijela BAKOM-a.

 
ZAGREB, 25. listopada 2017. - U organizaciji projektnog tima za hitne službe (ECC PT ES) Odbora za elektroničke komunikacije i ETSI-ovog tehničkog odbora za telekomunikacije hitnih službi, a pod pokroviteljstvom švicarskog nacionalnog regulatornog tijela BAKOM-a (Bundesamt für Kommunikation) u Bielu, Švicarska, održava se dvodnevna radionica. Radionica je okupila brojne sudionike koji imaju interes i odgovornost za pružanje komunikacijskih usluga za hitne službe diljem Europe. Radionica predstavlja prigodu za razmjenu iskustava, kao i suradnju na pitanjima od zajedničkog interesa, a koja mogu utjecati na buduću politiku, regulaciju i standarde u području komunikacija hitnih službi. Sudjelovanje u radionici je ograničeno na članove ETSI i ECC PT ES. Hrvatsku regulatornu agenciju za mrežne djelatnosti (HAKOM) na radionici predstavlja viši stručnjak za komunikacijske usluge Vesna Gašpar, dipl. ing. el.  

                                                                                             # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr 
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.
 ispiši stranicu