e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM u četvrtak u Čakovcu sudjeluje u informiranju građana o njihovim potrošačkim pravima



Tjedan prava potrošača u organizaciji Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta održavat će se od 8. do 15. ožujka 2018., a u edukaciji i informiranju korisnika sudjelovat će brojna tijela, dionici politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj.
 
ZAGREB, 7. ožujka 2018. - Obilježavanje Tjedna prava potrošača započinje ovog četvrtka, 8. ožujka, kada će se u Čakovcu u zgradi Scheier, na adresi Matice hrvatske 1, u vremenu od 14 do 18 sati, održati informiranje građana o njihovim potrošačkim pravima na za to predviđenim info-pultovima. Sve informacije o propisima iz područja zaštite prava potrošača, kako ih ostvariti te savjete, građanima će pružiti stručnjaci iz raznovrsnih područja zaštite potrošača.
 
Podsjetimo, Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), kao nacionalno regulatorno tijelo zaduženo za regulaciju tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, u prigodi Svjetskog dana prava potrošača priključit će se obilježavanju Tjedna prava potrošača u Republici Hrvatskoj, koji se obilježava regionalno u Čakovcu, Slavonskom Brodu, Vinkovcima, Puli, Zadru i Dubrovniku, uz završno obilježavanje u Zagrebu 15. ožujka. Organizator obilježavanja je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji sa drugim tijelima, dionicima politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj. Tjedan prava potrošača održavat će se od 8. do 15. ožujka 2018.  Događanje, uz informiranje građana o njihovim potrošačkim pravima, u prijepodnevnim satima uključuje i edukaciju gospodarstvenika o propisima iz područja zaštite prava potrošača. Pozivamo građane da posjete info pultove i informiraju se o svojim pravima ili zatraže savjet ukoliko imaju neki problem s trgovcima ili pružateljima raznih javnih usluga.

Program obilježavanja je prema sljedećem rasporedu:
 
  • Čakovec, 8.3.2018., 14:00 – 18:00,  Zgrada Scheier, Matice hrvatske 1,
  • Slavonski Brod, 9.3.2018., 14:00 – 18:00, City Colosseum, Josipa Rimac 7,
  • Vinkovci,10.3.2018., 14:00 – 18:00, Vinkovci Shopping Capitol, Duga ulica 26,
  • Pula,12.3.2018., 14:00 – 18:00, City Mall, Ul. Rimske centurijacije 101,
  • Zadar, 13.3.2018., 14:00 – 18:00, Supernova, Ul. Akcije Maslenica 1,
  • Dubrovnik, 14.3.2018., 14:00 – 18:00,  Stradun,
  • Zagreb, 15.3.2018., 12:00-18:00, atrij Muzeja Mimara.
 
Više informacija o Tjednu prava potrošača može se naći na poveznici https://www.mingo.hr/page/tjedan-prava-potrosaca

                                                                                             # # #
  
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.

 
 ispiši stranicu