e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM aktivno sudjeluje u središnjem obilježavanju Tjedna prava potrošača u Zagrebu

VIJEST


Ravnatelj HAKOM-a mr. sc. Mario Weber sudjelovat će u panel raspravi na temu ˝Kako povećati informiranost potrošača u Republici Hrvatskoj?˝, a HAKOM-ovi stručnjaci na informativnim pultovima informirat će građane o njihovim korisničkim pravima.  
 
ZAGREB, 15. ožujka 2018. – U Svečanoj dvorani Muzeja Mimara u Zagrebu ovog četvrtka, 15. ožujka, održat će se završno obilježavanje Tjedna prava potrošača, koji je proteklih dana regionalno obilježen u Čakovcu, Slavonskom Brodu, Vinkovcima, Puli, Zadru i Dubrovniku. Uvodne govore održat će mr. sc. Andrej Plenković, predsjednik Vlade Republike Hrvatske i dr. sc. Martina Dalić, potpredsjednica Vlade Republike Hrvatske i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta. Ravnatelj Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) mr. sc. Mario Weber sudjelovat će u panel raspravi na temu ˝Kako povećati informiranost potrošača u Republici Hrvatskoj?˝, čiji su sudionici ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta dr. sc. Martina Dalić, ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, guverner Hrvatske narodne banke prof. dr. sc. Boris Vujčić, voditelj Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj Branko Baričević i Ilija Rkman, predstavnik Saveza udruga za zaštitu potrošača.       
 
Tjedan prava potrošača organiziralo je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom financija, Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture, Ministarstvom poljoprivrede, Ministarstvom pravosuđa, Ministarstvom turizma, Ministarstvom zaštite okoliša i energetike, Ministarstvom zdravstva, Ministarstvom znanosti i obrazovanja, Hrvatskom narodnom bankom, Hrvatskom akreditacijskom agencijom, Hrvatskom energetskom regulatornom agencijom, HAKOM-om, Hrvatskom agencijom za civilno zrakoplovstvo, Državnim zavodom za mjeriteljstvo, Hrvatskim zavodom za norme, Hrvatskom agencijom za nadzor financijskih usluga, Agencija za obalni linijski pomorski promet, Agencijom za zaštitu osobnih podataka, Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom obrtničkom komorom, Hrvatskom udrugom poslodavaca, Ekonomskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu, Pravnim fakultetom Sveučilišta u Rijeci, Pravnim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu, Predstavništvom Europske komisije u Hrvatskoj, Gradom Zagrebom, Hrvatskom udrugom za mirenje, Hrvatskim uredom za osiguranje, Centrom za mirenje “Medijator” i udrugama za zaštitu potrošača.
 
U sklopu programa današnjeg, središnjeg obilježavanja, bit će upriličeno potpisivanje Sporazuma o suradnji o financiranju Savjetovališta za zaštitu potrošača, koji će potpisati predstavnici Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstva financija i Grada Zagreba, nakon čega će sudionici obići 36 informativnih pultova u atriju Muzeja Mimara na kojima se građani ovog četvrtka, u vremenu od 12 do 18 sati, mogu informirati o svojim pravima ili zatražiti savjet ukoliko imaju neki problem s trgovcima ili pružateljima raznih javnih usluga.
 
Više informacija o Tjednu prava potrošača dostupno je na poveznici https://www.mingo.hr/page/tjedan-prava-potrosaca

                                                                                             # # #
 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  
 
 
 
 ispiši stranicu