e-Agencija

HAKOMetar

Procjenitelj troškova

Nositelj okvirnog programa (NOP)

GIS portal

Kalkulator privatnosti

Aplikacija ''Kviz''

Pregled tržišta

Korisnici: 

Još nemate otvoren račun?
ISO 9001:2008 - Upravljanje kvalitetom

HAKOM: Nastavljen rast prihoda na poštanskom tržištu

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE

U prvom tromjesečju 2019., prihod od obavljanja poštanskih usluga veći je i u odnosu na prethodno tromjesečje, ali i isto razdoblje prošle godine.  

ZAGREB, 14. lipnja 2019. – Pozitivna kretanja na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj nastavljena su i u prvom tromjesečju 2019. U odnosu na prethodno tromjesečje prihodi ostvareni od obavljanja poštanskih usluga veći su za 1,2 posto te za 7,2 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Povećanje prihoda u odnosu na prethodno tromjesečje rezultat je blagog povećanja ukupnog broja usluga od 0,5 posto, dok je povećanje prihoda u odnosu na prvo tromjesečje prethodne godine rezultat većeg broja paketa gdje su uključene i usluge povezane s e-trgovinom, a čiji se broj u godinu dana povećao za 13 posto.

Na kraju prvog tromjesečja 2019. u Republici Hrvatskoj registrirano je ukupno 22 davatelja te se broj nije mijenjao u odnosu na prethodno razdoblje. Najveći davatelj poštanskih usluga je i dalje HP-Hrvatska pošta d.d. sa tržišnim udjelom od 85 posto. Podaci o tržištu poštanskih usluga u prvom tromjesečju dostupni su na internetskoj stranici Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) putem poveznice
 
                                                                                       # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr


O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  

 ispiši stranicu