Preskočite na glavni sadržaj
HR
Česta pitanja

Korisnik sam usluge u pokretnoj mreži i nisam zadovoljan kvalitetom pružene usluge. Što mogu učiniti?

Zbog tehničkih karakteristika pokretne mreže usluge se mogu koristiti na bilo kojem mjestu, ali operatori ne mogu garantirati jednaku kvalitetu usluge na svim lokacijama i u svakom trenutku. S obzirom da sklapanjem ugovora korisnik prihvaća da usluga ne može biti dostupna u svakom trenutku i na svakom mjestu (fizičke prepreke, konfiguracija terena, priključen veći broj korisnika na određenom području – turisti, sport, koncert), korisnik nema mogućnost umanjenja mjesečne naknade niti mogućnost raskida ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid. Savjetujemo da prije sklapanja ugovora kvalitetu internetske usluge provjerite putem aplikacije HAKOMetar Plus (hakometarplus.hakom.hr). Također imate mogućnost da od svog operatora zatražite probno razdoblje korištenja usluge od najmanje pet (5) dana.