Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Objavljeno godišnje izvješće o korisničkim sporovima u 2023.

Izvješće sadrži analizu riješenih sporova, a namijenjeno je prvenstveno operatorima, kako bi unaprijedili rješavanje korisničkih prigovora u prva dva stupnja.
 
Zagreb, 7. ožujka 2024. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) na svojoj službenoj internetskoj stranici objavila je Izvješće o korisničkim sporovima s operatorima elektroničkih komunikacija za 2023. godinu. Ovo izvješće, koje obuhvaća analizu riješenih sporova, primarno je usmjereno operatorima kako bi se unaprijedila njihova praksa u rješavanju sporova u prvom i drugom stupnju.
 
Izvješće ukazuje na trend smanjenja broja sporova pokrenutih u skladu sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama, koji čini treći stupanj u procesu rješavanja korisničkih zahtjeva, nakon što korisnici iscrpe mogućnosti prigovora i pritužbi kod svojih operatora. HAKOM redovito analizira riješene zahtjeve i dva puta godišnje objavljuje rezultate, čime se nastoji potaknuti operatore na što efikasnije rješavanje korisničkih prigovora.
 
Detaljnije informacije dostupne su u izvješću na navedenoj poveznici.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.