Preskočite na glavni sadržaj
HR
Česta pitanja

Koje neophodne usluge operatori bez posebne naknade moraju učiniti dostupnim osobama s invaliditetom?

  • pristup hitnim službama za gluhe osobe,
  • osigurati tekstualnu komunikaciju u stvarnom vremenu uz glasovnu komunikaciju,
  • osiguravanje mogućnosti cjelokupnog razgovora ako je to uz glasovnu komunikaciju moguće i putem videa,
  • pristup posebnoj službi davanja informacija za osobe s invaliditetom i osiguranje da zatražene informacije budu pristupačne, a po potrebi dostupne i u elektroničkoj datoteci,
  • ugovore i račune tiskane na način koji omogućava čitanje osobama s oštećenjima vida,
  • pisanu informaciju o proizvodima u poslovnicama na način da u svim prodajnim mjestima (dućanima) informacije o cijenama i karakteristikama uređaja budu izložene okomito kako bi bile vidljive osobama u kolicima,
  • prilagoditi poslovnice na način da su unutar istih dostupne linije vodilje kojima bi se slijepim i slabovidnim osobama omogućilo samostalno kretanje.