Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Obilježavanje Svjetskog dana prava potrošača

HAKOM se i ove godine aktivno uključio u obilježavanje kako bi se korisnike upoznalo s pravima te postupcima njihove zaštite

ZAGREB, 15. ožujka 2024. - Svjetski dan prava potrošača tradicionalno se diljem svijeta obilježava svakog 15. ožujka, još od 1983. Kao nacionalno regulatorno tijelo nadležno za tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, HAKOM se svake godine uključuje u obilježavanje ovog važnog dana, kako bi se korisnike upoznalo s pravima te postupcima njihove zaštite.

Prigodno je ovog petka u organizaciji Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja i Hrvatske gospodarske komore u Zagrebu održana konferencija pod nazivom "Potrošači u doba umjetne inteligencije", a u panel raspravi sudjelovao je i Andro Marčev, rukovoditelj Odjela zaštite korisnika u HAKOM-u. Cilj rasprave bio je informirati nazočne o prednostima i zamkama za potrošače u današnjem vremenu u kojemu je sve više prisutna umjetna inteligencija. U panel raspravi na ovu temu sudjelovali su još Ronald Vizler iz Ministarstva unutarnjih poslova, Ivan Hećimović iz Zagrebačke banke d.d., Dijana Krčmar iz Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Jozo Džakula  iz tvrtke KONZUM plus d.o.o., Ivona Bačelić Grgić iz Hrvatske gospodarske komore i Tanja Popović Filipović iz „CEIP-a“, Centra za edukaciju i informiranje potrošača.

Više informacija dostupno je na poveznici.  

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.