Preskočite na glavni sadržaj
News

Javni poziv za podnošenje za dodjelu broja 116 000

HAKOM je objavio javni poziv za dodjelu broja 116 000 za uslugu pozivnog centra za nestalu djecu.

ZAGREB, 27. svibnja 2025. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) objavila je javni poziv za dodjelu broja 116 000 namijenjenog za uslugu pozivnog centra za nestalu djecu (Hotline for missing children). Putem broja 116 000 zaprimaju se pozivi za prijavu nestanka djece i prosljeđuju policiji. Također, pruža se pomoć i podrška osobama odgovornima za nestalo dijete te se pomaže u provođenju istrage. Usluga je dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.

Radi se o dodjeli broja iz numeracijskog raspona 116, koji je namijenjen uslugama od društvenog značaja, odnosno uslugama s posebnom socijalnom osjetljivošću (tzv. Harmonizirani europski kratki broj). Ovaj numeracijski raspon dio je europske regulative s ciljem postizanja principa „isti broj - ista usluga“ u cijeloj Europskoj uniji, odnosno da usluge od društvenog značaja budu dostupne putem istih, lako prepoznatljivih telefonskih brojeva u svim zemljama EU. U okviru toga, rezervirano je šest brojeva formata 116 XXX za različite usluge od društvenog značaja. Više informacija o 116 brojevima možete pronaći na poveznici.

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.