Održan 28. kongres Svjetske poštanske unije
Na kongresu je usvojena nova Strategija UPU-a za razdoblje 2026. do 2029. godine koja je usmjeren na modernizaciju i povezivanje globalne poštanske mreže s naglaskom na digitalizaciju, inovacije i održivost te modernizaciju poštanskih usluga, s pripadajućim poslovnim planom (Dubai Business Plan). Zemlje članice detaljno su razmatrale tri međusobno povezana plana: Integrirani plan usluga (IPP), Integrirani plan naknada (IRP) i Integrirani plan kvalitete usluge (IQP). Ovi planovi usmjereni su na modernizaciju poštanskih usluga, usklađivanje troškova međunarodne dostave te poboljšanje kvalitete usluge u skladu s očekivanjima korisnika poštanskih usluga. Zemlje članice ponovno su izrazile snažnu podršku održivosti u razvoju poštanskih usluga, posebice inicijativama usmjerenim na energetsku otpornost, osnaživanje žena i socijalne usluge, kao ključne faktore za održavanje konkurentnosti poštanske mreže.
Ponovno su izabrani Masahiko Metoki iz Japana za glavnog direktora UPU-a i Marjan Osvald iz Slovenije za zamjenika glavnog direktora za mandat 2026. do 2029. Tijekom kongresa izabrani su i novi članovi Vijeća za poštansku operativu UPU-a (Postal Operations Council) i Upravnog vijeća UPU-a (Council of Administration), koje upravljaju radom UPU-a i provode njegove strateške odluke. Kongresom je predsjedavao g. Tariq Al Wahedi, izvršni direktor 7X Grupe i predstavnik domaćina, Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Više o 28. kongesu UPU-a može se naći na sljedećoj poveznici.
For additional information please contact:
Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)
- Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
- 10110 Zagreb, Croatia
- Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
- Fax + 385 (0)1 700 70 70
Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr
About Hakom
HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.