Na tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju 2012. nastavljen pad broja usluga
PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
Na kraju trećeg tromjesečja zabilježeno je smanjenje ukupnog broja poštanskih usluga.
Broj davatelja usluga na tržištu poštanskih usluga nije se mijenjao. U trećem tromjesečju poštanske usluge i dalje daje 20 registriranih davatelja.
Podaci o tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na adresi:
https://www.hakom.hr/default.aspx?id=60
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Jurišićeva 13
10000 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 489 6000
Fax. + 385 (0)1 4920 227
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
O HAKOM-u:
Na kraju trećeg tromjesečja zabilježeno je smanjenje ukupnog broja poštanskih usluga.
ZAGREB, 30. studenog 2012. – Na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj u trećem tromjesečju 2012. godine ostvareno je ukupno 82.075.174 poštanskih usluga što je za približno četiri posto manje u odnosu na prethodno tromjesečje te 3,3 posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Od ukupnog broja ostvarenih usluga 56 posto su činile univerzalne usluge, a preostalih 44 posto ostale poštanske usluge. U odnosu na ukupan broj usluga na tržištu udjel univerzalnih usluga se povećao za jedan posto u prethodnom tromjesečnom razdoblju.
Na ukupnom tržištu poštanskih usluga Hrvatska pošta je s 54,7 milijuna ostvarenih usluga imala udjel od 66,7 posto, a svi drugi davatelji poštanskih usluga kumulativno udjel od približno 33 posto. U odnosu na prethodno tromjesečje ovi udjeli se nisu značajnije mijenjali.
Od ukupno ostvarenog broja usluga, 77,4 milijuna (oko 94 posto usluga) ostvareno je u unutarnjem prometu, a 4,7 milijuna (oko šest posto) u međunarodnom prometu. Udjeli u unutarnjem i međunarodnom prometu su ostali isti kao i u prethodnom tromjesečju.
Na ukupnom tržištu poštanskih usluga Hrvatska pošta je s 54,7 milijuna ostvarenih usluga imala udjel od 66,7 posto, a svi drugi davatelji poštanskih usluga kumulativno udjel od približno 33 posto. U odnosu na prethodno tromjesečje ovi udjeli se nisu značajnije mijenjali.
Od ukupno ostvarenog broja usluga, 77,4 milijuna (oko 94 posto usluga) ostvareno je u unutarnjem prometu, a 4,7 milijuna (oko šest posto) u međunarodnom prometu. Udjeli u unutarnjem i međunarodnom prometu su ostali isti kao i u prethodnom tromjesečju.
Broj davatelja usluga na tržištu poštanskih usluga nije se mijenjao. U trećem tromjesečju poštanske usluge i dalje daje 20 registriranih davatelja.
Podaci o tržištu poštanskih usluga u trećem tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na adresi:
https://www.hakom.hr/default.aspx?id=60
# # #
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Jurišićeva 13
10000 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 489 6000
Fax. + 385 (0)1 4920 227
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.