Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

HAKOM organizirao okrugli stol s dionicima tržišta poštanskih usluga

VIJEST

Kao daljnji korak u unapređenju regulacije tržišta poštanskih usluga i promicanja regulatorne predvidljivosti kroz dijalog i raspravu o temama od zajedničkog interesa, HAKOM je organizirao održavanje drugog okruglog stola.  
 
ZAGREB, 16. lipnja 2015. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) je u sklopu svojih redovnih poslovnih aktivnosti organizirala 2. okrugli stol s ciljem poticanja i intenziviranja komunikacije sa svim dionicima na tržištu poštanskih usluga, a osobito s davateljima poštanskih usluga. Na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici gotovo svih davatelja poštanskih usluga prisutnih na tržištu te predstavnik Hrvatske gospodarske komore, Sektora za promet i veze. U okviru preventivnog djelovanja HAKOM-a na tržištu, cilj održavanja okruglog stola bio je informiranje i educiranje svih pružatelja usluga s obvezama, mogućnostima te izazovima prisutnim na tržištu, kao i poticanje komunikacije i rasprave o temama i problemima od zajedničkog interesa. Tako je u okviru održanog okruglog stola posebna pozornost posvećena pregledu stanja tržišta poštanskih usluga, primjeni PDV-a na poštanske usluge i jednom segmentu međunarodnog poštanskog prometa.   
!!!xGALERIJAx!!! 
                                                                                                                                    
                                                                                             # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.