Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

HAKOM: Sve više paketa na tržištu poštanskih usluga

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
 
U drugom tromjesečju 2019. ostvareno je 8,8 posto više paketskih usluga u odnosu na prethodno tromjesečje i 14,7 posto više u odnosu na isto razdoblje prethodne godine

ZAGREB, 1. listopada 2019. – Na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj i u drugom tromjesečju 2019. zabilježen je nastavak rasta broja paketa. Ukupno je ostvareno 5,9 milijuna paketskih usluga, što je apsolutno najveći broj tih usluga od njihovog praćenja. Rezultat je to povećanog broja paketa u ostalim poštanskim uslugama koje se nude u sklopu e-trgovine.  Rast broja prenesenih paketa utjecao je i na rast udjela tih usluga na ukupnom poštanskom tržištu tako da paketi trenutno zauzimaju 7,7 posto tržišta, što je za oko jedan posto više u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Također je povećanje broja paketa rezultiralo i povećanjem ukupnih prihoda tako da su oni u odnosu na prethodno tromjesečje porasli za 7 posto, odnosno 13 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Ukupan broj poštanskih usluga, prvenstveno prijenosa pismovnih pošiljaka, u blagom je padu, kako u odnosu na prethodno tromjesečje (-4,3 posto), tako i u odnosu na isto razdoblje prethodne godine (-1,2 posto).

Broj davatelja poštanskih usluga nije se mijenjao pa je na kraju drugog tromjesečja 2019. ukupno bilo 22 davatelja, a najveći među njima je HP-Hrvatska pošta d.d. s udjelom od oko 84 posto na tržištu.

Podaci o tržištu poštanskih usluga u prvom tromjesečju dostupni su na internetskoj stranici Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) putem poveznice

                                                                                       # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr


O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  
 

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.