Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

Obilježimo zajedno Svjetski dan prava potrošača 2019.

VIJEST
 
„Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu” tema je ovogodišnjeg obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača.
 
ZAGREB, 12. ožujka 2019. - Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja, Hrvatskom regulatornom agencijom za mrežne djelatnosti, Fakultetom elektrotehnike i računarstva, Hrvatskom akademskom i istraživačkom mrežom - CARNET nacionalni CERT, Fakultetom organizacije i informatike, Ministarstvom unutarnjih poslova, Državnim zavodom za intelektualno vlasništvo, Agencijom za elektroničke medije, Hrvatskom narodnom bankom, Hrvatskom agencijom za nadzor financijskih usluga, Ministarstvom financija, Agencijom za zaštitu osobnih podataka i Tehničkim muzejom Nikola Tesla poziva na obilježavanje
 
Svjetskog dana prava potrošača 2019.
Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu”,
koji će se održati u Tehničkom muzeju Nikola Tesla, u Zagrebu,
15. ožujka 2019., od 10:00 do 18:00 sati.
 
Pozivamo vas da obiđete informativne pultove na kojima ćete doznati sve o zaštiti svojih potrošačkih prava u digitalnom svijetu, pogledate izložbu radova učenika osnovnih i srednjih škola koje su pripremili u sklopu Natječaja za učenike osnovnih i srednjih škola za najbolji videorad, strip, plakat te infografiku na temu: „Pametno s pametnim tehnologijama – Zaštita potrošača u digitalnom svijetu“ te posjetite radionice sukladno programu.

                                                                                            # # #
  
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  

 
 

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.