Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

Poziv na BEREC-ov Stakeholder Forum 2019

POZIV

Sedmi Stakeholder Forum održat će se u listopadu u organizaciji europskog regulatornog tijela za elektroničke komunikacije BEREC-a.

ZAGREB, 29. kolovoza 2019. – Otvorene su prijave za sudjelovanje na 7. Stakeholder Forumu europskog regulatornog tijela za elektroničke komunikacije BEREC-a (Body of European Regulators for Electronic Communications), koji će se održati 16. listopada 2019. u Briselu.

Cilj foruma je potaknuti participiranje, suradnju i stvaranje otvorenog dijaloga sa dionicima, a sam događaj usredotočit će se na cyber sigurnost u kontekstu 5G. Više pojedinosti o određenim panelima može se vidjeti u nacrtu dnevnog reda.

Broj mjesta je ograničen, a registracija za sudjelovanje moguća je na poveznici do 8. listopada. Konferencija je otvorena za sve dionike iz telekomunikacijskog, medijskog i tehnološkog sektora, kao i za stručnjake iz međunarodnih organizacija i privatnih kompanija. Stakeholder Forum će se prenositi na web stranici BEREC-a, a snimka događaja dijelit će se nakon konferencije.

Predsjedavajući BEREC-a Dan Sjöblom uputio je video pozivnicu koja je dostupna na poveznici.



                                                                                         # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr


O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  
 

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.