Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

HAKOM održao okrugli stol s predstavnicima udruga za zaštitu potrošača

VIJEST

Na sastanku je bilo riječi o zaštiti prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga, ali i korisnika poštanskih i željezničkih usluga, čija je zaštita također u nadležnosti HAKOM-a.


ZAGREB, 30. travnja 2021. - S ciljem unaprjeđenja tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, a uvažavajući sve inicijative zainteresiranih dionika, HAKOM je u četvrtak, 29. travnja, organizirao okrugli stol s predstavnicima udruga za zaštitu potrošača na temu ˝Savjetovanje potrošača – prava krajnjih korisnika˝. Na sastanku, na kojemu je sudjelovalo 12 predstavnika udruga potrošača, bilo je riječi o zaštiti prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga, ali i korisnika poštanskih i željezničkih usluga, čija je zaštita, što se tiče isporuke i korištenja usluga, također u nadležnosti HAKOM-a. Tijekom sastanka predstavnici udruga ukazali su na neke probleme, s primjerima iz prakse s kojima se susreću u svom savjetodavnom radu, poput kakvoće usluga u pokretnoj i nepokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži s naglaskom na usluge interneta, sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora, kašnjenja i gubitka poštanske pošiljke, tematici rješavanja prigovora/reklamacija/korisničkih sporova.

Razgovaralo se o mogućnostima određenih poboljšanja koja bi doprinijela lakšem i učinkovitijem rješavanju poteškoća koje imaju korisnici tih usluga.
 

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.