Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM održao okrugli stol s predstavnicima udruga za zaštitu potrošača

VIJEST

Na sastanku je bilo riječi o zaštiti prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga, ali i korisnika poštanskih i željezničkih usluga, čija je zaštita također u nadležnosti HAKOM-a.


ZAGREB, 30. travnja 2021. - S ciljem unaprjeđenja tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, a uvažavajući sve inicijative zainteresiranih dionika, HAKOM je u četvrtak, 29. travnja, organizirao okrugli stol s predstavnicima udruga za zaštitu potrošača na temu ˝Savjetovanje potrošača – prava krajnjih korisnika˝. Na sastanku, na kojemu je sudjelovalo 12 predstavnika udruga potrošača, bilo je riječi o zaštiti prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga, ali i korisnika poštanskih i željezničkih usluga, čija je zaštita, što se tiče isporuke i korištenja usluga, također u nadležnosti HAKOM-a. Tijekom sastanka predstavnici udruga ukazali su na neke probleme, s primjerima iz prakse s kojima se susreću u svom savjetodavnom radu, poput kakvoće usluga u pokretnoj i nepokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži s naglaskom na usluge interneta, sklapanja i raskida pretplatničkih ugovora, kašnjenja i gubitka poštanske pošiljke, tematici rješavanja prigovora/reklamacija/korisničkih sporova.

Razgovaralo se o mogućnostima određenih poboljšanja koja bi doprinijela lakšem i učinkovitijem rješavanju poteškoća koje imaju korisnici tih usluga.
 

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.