Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

Obilježen Svjetski dan prava potrošača

HAKOM-ovi stručnjaci za zaštitu korisnika održali su prigodna savjetovanja u Rijeci i Crikvenici.  
 
ZAGREB, 15. ožujka 2023. - Svjetski dan prava potrošača tradicionalno se diljem svijeta obilježava svakog 15. ožujka, još od 1983. Kao nacionalno regulatorno tijelo nadležno za tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, HAKOM se svake godine uključuje u obilježavanje ovog važnog dana, kako bi se korisnike upoznalo s pravima te postupcima njihove zaštite.

U suradnji s udrugom Potrošački centar iz Rijeke, Primorsko – goranskom županijom i Gradom Crikvenicom, HAKOM-ovi stručnjaci za zaštitu korisnika održali su prigodna savjetovanja u Rijeci i Crikvenici gdje su educirali korisnike o njihovim potrošačkim pravima i obvezama kao i načinima podnošenja prigovora. Spomenuta savjetovanja samo su dio niza održanih edukacija koje je HAKOM proveo ovog mjeseca pa su slična savjetovanja na poziv Udruge za zaštitu potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije održana i u općinama Sirač i Ivanska, kao i u općinama Veliko Trojstvo i Rovišće.  

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.