Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Obilježen Svjetski dan prava potrošača

HAKOM-ovi stručnjaci za zaštitu korisnika održali su prigodna savjetovanja u Rijeci i Crikvenici.  
 
ZAGREB, 15. ožujka 2023. - Svjetski dan prava potrošača tradicionalno se diljem svijeta obilježava svakog 15. ožujka, još od 1983. Kao nacionalno regulatorno tijelo nadležno za tržišta elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga, HAKOM se svake godine uključuje u obilježavanje ovog važnog dana, kako bi se korisnike upoznalo s pravima te postupcima njihove zaštite.

U suradnji s udrugom Potrošački centar iz Rijeke, Primorsko – goranskom županijom i Gradom Crikvenicom, HAKOM-ovi stručnjaci za zaštitu korisnika održali su prigodna savjetovanja u Rijeci i Crikvenici gdje su educirali korisnike o njihovim potrošačkim pravima i obvezama kao i načinima podnošenja prigovora. Spomenuta savjetovanja samo su dio niza održanih edukacija koje je HAKOM proveo ovog mjeseca pa su slična savjetovanja na poziv Udruge za zaštitu potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije održana i u općinama Sirač i Ivanska, kao i u općinama Veliko Trojstvo i Rovišće.  

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.