Održan godišnji skup HAKOM-a s udrugama za zaštitu potrošača i operatorima
ZAGREB, 26. rujna 2025. - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) jučer je u Zagrebu organizirala tradicionalni godišnji skup s udrugama za zaštitu potrošača i operatorima elektroničkih komunikacija. Skup je bio prigoda za razmjenu iskustava i nastavak dijaloga između regulatora, potrošačkih udruga i operatora.
Cilj skupa bio je unaprijediti suradnju HAKOM-a s predstavnicima udruga, omogućiti razmjenu informacija i prijedloga za poboljšanja te dodatno informirati sudionike o pravima korisnika u području elektroničkih komunikacija, poštanskih i željezničkih usluga.
Na ovogodišnjem skupu sudjelovali su predstavnici brojnih potrošačkih udruga, među kojima su: Hrvatska udruga za zaštitu potrošača (HUZUP), Društvo potrošač Zagreb, Međimurski potrošač, Društvo potrošača Međimurja, Varaždinski potrošač, Udruga za zaštitu potrošača grada Samobora, Potrošačica - društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske, Udruga za zaštitu potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije, Udruga Potrošački centar Rijeka, Centar za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije „Glas potrošača“, Dalmatinski potrošač, Splitski potrošač te Udruga za edukaciju, zaštitu i informiranje potrošača Slavonski Brod.
Uz predstavnike udruga, na skupu su sudjelovali i operatori javnih komunikacijskih mreža - Hrvatski Telekom, A1 Hrvatska i Telemach Hrvatska.
For additional information please contact:
Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)
- Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
- 10110 Zagreb, Croatia
- Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
- Fax + 385 (0)1 700 70 70
Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr
About Hakom
HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.