Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

Održana druga konferencija na temu ˝Međuresorni dijalog za unaprjeđenje politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj˝

VIJEST

Konferencija je organizirana s ciljem unaprjeđenja aktivnosti koje se poduzimaju u svezi zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj te jačanja suradnje svih dionika u tom procesu.

ZAGREB, 27. veljače 2019. - U organizaciji Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (MINGO) u Zagrebu je u utorak, 26. veljače,  održana druga konferencija na temu ˝Međuresorni dijalog za unaprjeđenje politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj˝. Na konferenciji, koja je organizirana s ciljem unaprjeđenja aktivnosti koje se poduzimaju u svezi zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj te jačanja suradnje svih dionika u tom procesu, sudjelovalo je preko 50 predstavnika udruga za zaštitu potrošača i različitih institucija. 

Na prvom, plenarnom dijelu Drugog međuresornog dijaloga politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj predstavljene su aktivnosti dionika ili mjere koje planiraju provesti, kao i mogućnosti financiranja projekata iz različitih izvora financiranja, uključujući i EU. U drugom dijelu održana je interaktivna radionica, na kojoj su sudjelovali i HAKOM-ovi stručnjaci, kako bi se odgovorilo na koji način potaknuti korištenje sredstava za financiranje potrošačkih projekata te kako komunicirati potrošačke teme u digitalnom društvu.

Predsjednik Vijeća Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) Tonko Obuljen na plenarnom dijelu međuresornog dijaloga održao je izlaganje na temu suradnje HAKOM-a s udrugama za zaštitu potrošača.
 
Više informacija o konferenciji dostupno je na sljedećoj poveznici.

                                                                                             # # #
  
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.