Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Održana druga konferencija na temu ˝Međuresorni dijalog za unaprjeđenje politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj˝

VIJEST

Konferencija je organizirana s ciljem unaprjeđenja aktivnosti koje se poduzimaju u svezi zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj te jačanja suradnje svih dionika u tom procesu.

ZAGREB, 27. veljače 2019. - U organizaciji Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (MINGO) u Zagrebu je u utorak, 26. veljače,  održana druga konferencija na temu ˝Međuresorni dijalog za unaprjeđenje politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj˝. Na konferenciji, koja je organizirana s ciljem unaprjeđenja aktivnosti koje se poduzimaju u svezi zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj te jačanja suradnje svih dionika u tom procesu, sudjelovalo je preko 50 predstavnika udruga za zaštitu potrošača i različitih institucija. 

Na prvom, plenarnom dijelu Drugog međuresornog dijaloga politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj predstavljene su aktivnosti dionika ili mjere koje planiraju provesti, kao i mogućnosti financiranja projekata iz različitih izvora financiranja, uključujući i EU. U drugom dijelu održana je interaktivna radionica, na kojoj su sudjelovali i HAKOM-ovi stručnjaci, kako bi se odgovorilo na koji način potaknuti korištenje sredstava za financiranje potrošačkih projekata te kako komunicirati potrošačke teme u digitalnom društvu.

Predsjednik Vijeća Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) Tonko Obuljen na plenarnom dijelu međuresornog dijaloga održao je izlaganje na temu suradnje HAKOM-a s udrugama za zaštitu potrošača.
 
Više informacija o konferenciji dostupno je na sljedećoj poveznici.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.