Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

Pokrenut postupak dodjele broja 116 000 za pozivni centar za nestalu djecu (Hotline for missing children)

VIJEST 
 
Broj 116 000 omogućuje prijavu nestanka djece, nudi pomoć i potporu, pomaže u istrazi te podatke prosljeđuje policiji. 

ZAGREB, 18. travnja 2019. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) objavila je javni poziv za dodjelu broja 116 000 namijenjenog za uslugu pozivnog centra za nestalu djecu (Hotline for missing children). Broj 116 000 omogućuje prijavu nestanka djece, nudi pomoć i potporu, pomaže u istrazi te podatke prosljeđuje policiji. Pozivni centar za nestalu djecu je stalno dostupna usluga u čitavoj Hrvatskoj (24/7).
 
Riječ je o dodjeli broja koji je dio numeracijskog raspona 116, namijenjenog za usluge od društvenog značaja, odnosno za usluge s posebnom socijalnom osjetljivosti (harmonizirani europski kratki broj). Navedeni numeracijski raspon dio je europske regulative koja propisuje „isti broj - ista usluga“ širom Europske unije, odnosno da usluge od društvenog značaja budu dostupne putem istih, lako prepoznatljivih telefonskih brojeva u svim državama EU-a. U tom smislu rezervirano je pet brojeva formata 116 XXX za pojedine usluge od društvenog značaja.
Više o regulativi o 116 brojevima može se naći na poveznici.
 
S obzirom na istek razdoblja na koji je dodijeljen broj 116 000, HAKOM je pokrenuo postupak ponovne dodjele, a dokumentacija i sve dodatne informacije mogu se pronaći na poveznici.

                                                                                             # # #
  
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  


For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.