Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Pokrenut postupak dodjele broja 116 000 za pozivni centar za nestalu djecu (Hotline for missing children)

VIJEST 
 
Broj 116 000 omogućuje prijavu nestanka djece, nudi pomoć i potporu, pomaže u istrazi te podatke prosljeđuje policiji. 

ZAGREB, 18. travnja 2019. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) objavila je javni poziv za dodjelu broja 116 000 namijenjenog za uslugu pozivnog centra za nestalu djecu (Hotline for missing children). Broj 116 000 omogućuje prijavu nestanka djece, nudi pomoć i potporu, pomaže u istrazi te podatke prosljeđuje policiji. Pozivni centar za nestalu djecu je stalno dostupna usluga u čitavoj Hrvatskoj (24/7).
 
Riječ je o dodjeli broja koji je dio numeracijskog raspona 116, namijenjenog za usluge od društvenog značaja, odnosno za usluge s posebnom socijalnom osjetljivosti (harmonizirani europski kratki broj). Navedeni numeracijski raspon dio je europske regulative koja propisuje „isti broj - ista usluga“ širom Europske unije, odnosno da usluge od društvenog značaja budu dostupne putem istih, lako prepoznatljivih telefonskih brojeva u svim državama EU-a. U tom smislu rezervirano je pet brojeva formata 116 XXX za pojedine usluge od društvenog značaja.
Više o regulativi o 116 brojevima može se naći na poveznici.
 
S obzirom na istek razdoblja na koji je dodijeljen broj 116 000, HAKOM je pokrenuo postupak ponovne dodjele, a dokumentacija i sve dodatne informacije mogu se pronaći na poveznici.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.