Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

Sastanak o pravima korisnika

Na sastanku s predstavnicima udruga razgovaralo se o zaštiti korisnika usluga na sva tri tržišta koja HAKOM regulira

Zagreb, 7. listopada 2022. - U organizaciji HAKOM-a je u četvrtak, 6. listopada, održan okrugli stol s predstavnicima udruga za zaštitu potrošača, a u fokusu sastanka bila su prava korisnika i obveze pružatelja usluga u području elektroničkih komunikacija, poštanskih i željezničkih usluga. Jedna od tema sastanka bio je i novi Zakon o elektroničkim komunikacijama, koji je stupio na snagu 12. srpnja ove godine. Ovakvi sastanci kontinuirano se održavaju, a cilj je uspostava još kvalitetnije suradnje s predstavnicima udruga, dobivanje povratnih informacija i prijedloga, ali i informiranje od strane HAKOM-a kao regulatora o pravima korisnika.

Na sastanku su sudjelovali Ana Knežević (HUZP), Miran Šoić (Udruga za zaštitu potrošača grada Samobora), Ana Smoljak (Potrošačica - društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske), Slavko Tremski (Udruga za zaštitu potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije), Marko Paripović (Udruga Potrošački centar), Silvio Jergović (Centar za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije „Glas potrošača“), Nikola Kaselj (Centar za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije „Glas potrošača“) i Nela Kovačević (Dalmatinski potrošač).


Nazočne je u ime HAKOM-a pozdravio ravnatelj Miran Gosta.
 

Gallery

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.