Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Sastanak o pravima korisnika

Na sastanku s predstavnicima udruga razgovaralo se o zaštiti korisnika usluga na sva tri tržišta koja HAKOM regulira

Zagreb, 7. listopada 2022. - U organizaciji HAKOM-a je u četvrtak, 6. listopada, održan okrugli stol s predstavnicima udruga za zaštitu potrošača, a u fokusu sastanka bila su prava korisnika i obveze pružatelja usluga u području elektroničkih komunikacija, poštanskih i željezničkih usluga. Jedna od tema sastanka bio je i novi Zakon o elektroničkim komunikacijama, koji je stupio na snagu 12. srpnja ove godine. Ovakvi sastanci kontinuirano se održavaju, a cilj je uspostava još kvalitetnije suradnje s predstavnicima udruga, dobivanje povratnih informacija i prijedloga, ali i informiranje od strane HAKOM-a kao regulatora o pravima korisnika.

Na sastanku su sudjelovali Ana Knežević (HUZP), Miran Šoić (Udruga za zaštitu potrošača grada Samobora), Ana Smoljak (Potrošačica - društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske), Slavko Tremski (Udruga za zaštitu potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije), Marko Paripović (Udruga Potrošački centar), Silvio Jergović (Centar za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije „Glas potrošača“), Nikola Kaselj (Centar za zaštitu potrošača Vukovarsko-srijemske županije „Glas potrošača“) i Nela Kovačević (Dalmatinski potrošač).


Nazočne je u ime HAKOM-a pozdravio ravnatelj Miran Gosta.
 

Fotogalerija

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.