Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

U organizaciji HAKOM-a održan okrugli stol na temu „Opis uslužnog objekta“

VIJEST

Kao regulator tržišta željezničkih usluga HAKOM je organizirao još jedan okrugli stol kako bi upoznao dionike tržišta s važećim propisima i obvezama.


ZAGREB, 19. ožujka 2021. – S ciljem poticanja razvoja tržišta željezničkih usluga u RH i zakonitog djelovanja svih dionika na tržištu željezničkih usluga, jačanja željezničkog prijevoza te dostupnosti uslužnih objekata i usluga koje se pružaju u uslužnim objektima, HAKOM je organizirao XI. Okrugli stol na temu „Opis uslužnog objekta“. Operatori uslužnih objekata, uz upravitelje infrastrukture, pružaju željezničke usluge pa je stoga važno da svaki subjekt na tržištu odrađuje svoje obveze na nediskriminirajući način i u skladu s propisima. Na okruglom stolu detaljno su obrađena pitanja vezano uz sadržaj opisa uslužnog objekta, načine objave, razuman rok u kojem je operator dužan odgovoriti na zahtjev za uslugom i podjelu željezničkih usluga. Inspektori HAKOM-a podijelili su iskustva iz inspekcijskih nadzora provedenih u 2020. nad utvrđenim operatorima uslužnih objekata, prezentirali primjere iz prakse te informirali sudionike o registru željezničkih usluga operatora uslužnih objekata koji vodi HAKOM. Također, operatori uslužnih objekata potaknuti su na korištenje europskog portala za uslužne objekte. Da je tema bila aktualna i zanimljiva pokazuje i činjenica kako je na okruglom stolu sudjelovalo 33 sudionika iz 17 tvrtki, koje djeluju na tržištu željezničkih usluga.

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.