Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

U organizaciji HAKOM-a održan okrugli stol na temu „Opis uslužnog objekta“

VIJEST

Kao regulator tržišta željezničkih usluga HAKOM je organizirao još jedan okrugli stol kako bi upoznao dionike tržišta s važećim propisima i obvezama.


ZAGREB, 19. ožujka 2021. – S ciljem poticanja razvoja tržišta željezničkih usluga u RH i zakonitog djelovanja svih dionika na tržištu željezničkih usluga, jačanja željezničkog prijevoza te dostupnosti uslužnih objekata i usluga koje se pružaju u uslužnim objektima, HAKOM je organizirao XI. Okrugli stol na temu „Opis uslužnog objekta“. Operatori uslužnih objekata, uz upravitelje infrastrukture, pružaju željezničke usluge pa je stoga važno da svaki subjekt na tržištu odrađuje svoje obveze na nediskriminirajući način i u skladu s propisima. Na okruglom stolu detaljno su obrađena pitanja vezano uz sadržaj opisa uslužnog objekta, načine objave, razuman rok u kojem je operator dužan odgovoriti na zahtjev za uslugom i podjelu željezničkih usluga. Inspektori HAKOM-a podijelili su iskustva iz inspekcijskih nadzora provedenih u 2020. nad utvrđenim operatorima uslužnih objekata, prezentirali primjere iz prakse te informirali sudionike o registru željezničkih usluga operatora uslužnih objekata koji vodi HAKOM. Također, operatori uslužnih objekata potaknuti su na korištenje europskog portala za uslužne objekte. Da je tema bila aktualna i zanimljiva pokazuje i činjenica kako je na okruglom stolu sudjelovalo 33 sudionika iz 17 tvrtki, koje djeluju na tržištu željezničkih usluga.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.