Preskočite na glavni sadržaj
EN
News

U Zadru održan treći ovogodišnji sastanak Kontaktne skupine BEREC-a

VIJEST

Na sastanku, održanom uoči 40. redovite plenarne sjednice BEREC-a, raspravljalo se o prijedlozima smjernica koje se upućuju na javnu raspravu.


ZAGREB, 18. rujna 2019. - U organizaciji Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) u Zadru je održan treći ovogodišnji sastanak Kontaktne skupine BEREC-a (Contact Network Body of European Regulators for Electronic Communications). Cilj sastanka bio je priprema 40. redovite plenarne sjednice BEREC-a, koja će se održati 3. i 4. listopada 2019. na Kreti, Grčka. Dnevni red sastanka dostupan je na poveznici.

Sudionici sastanka upoznati su s trenutnim radom pojedinih radnih grupa, a raspravljalo se o prijedlozima smjernica koje se upućuju na javnu raspravu (izmjene smjernica za mrežnu neutralnost, smjernice o zajedničkom pristupu kod određivanja/definiranja završne/priključne točke mreže (network termination point (NTP)) u različitim mrežnim topologijama, smjernice o usklađenoj primjeni geografskog pregleda dostupnosti elektroničkih komunikacijskih mreža koje omogućuju širokopojasni pristup, smjernice kojima se definiraju parametri kvalitete IAS i ICS i objava informacija). Također, raspravljalo se o prijedlogu godišnjeg programa rada BEREC-a za 2020. te je prezentiran rad na novoj srednjoročnoj strategiji rada BEREC-a za razdoblje 2021.-2023.

Na marginama sastanka predstavnici HAKOM-a dogovorili su bilateralne radionice s pojedinim regulatorima u svezi razmjene iskustava oko aktualnih regulatornih pitanja.

                                                                                       # # #

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr


O HAKOM-u:
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.  

 

For additional information please contact:

Croatian Regulatory Authority for Network Industries (HAKOM)

  • Roberta Frangeša-Mihanovića 9 Street
  • 10110 Zagreb, Croatia
  • Tel. + 385 (0) 1 700 70 07
  • Fax + 385 (0)1 700 70 70

Media inquiries can be submitted online using HAKOM’s official website: www.hakom.hr

About Hakom

HAKOM - Croatian Regulatory Authority for Network Industries – ensures preconditions for a fair market competition, stable growth and environment for innovations in the electronic communications and postal services market. HAKOM protects users’ interests and the possibility of choice among various communications and postal services at affordable prices, defines sustainable competitive conditions for operators and service providers under fair conditions for return on investment, and provides support to economic growth, public services and the quality of life in the Republic of Croatia by using modern technologies. HAKOM’ strategic goals are: to promote regulation of the electronic communications and postal services market, to support growth of investments and innovations in the electronic communications and postal services market, to provide efficient use of limited resources, to accelerate the growth of broadband products and services, to provide affordable offers of communications and postal services, to provide protection and informing of users, to build an efficient and comprehensive information system, to define and implement efficient processes, and to acquire multi-disciplinary expertise in market regulation.