Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

U Zadru održan treći ovogodišnji sastanak Kontaktne skupine BEREC-a

VIJEST

Na sastanku, održanom uoči 40. redovite plenarne sjednice BEREC-a, raspravljalo se o prijedlozima smjernica koje se upućuju na javnu raspravu.

ZAGREB, 18. rujna 2019. - U organizaciji Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) u Zadru je održan treći ovogodišnji sastanak Kontaktne skupine BEREC-a (Contact Network Body of European Regulators for Electronic Communications). Cilj sastanka bio je priprema 40. redovite plenarne sjednice BEREC-a, koja će se održati 3. i 4. listopada 2019. na Kreti, Grčka. Dnevni red sastanka dostupan je na poveznici.

Sudionici sastanka upoznati su s trenutnim radom pojedinih radnih grupa, a raspravljalo se o prijedlozima smjernica koje se upućuju na javnu raspravu (izmjene smjernica za mrežnu neutralnost, smjernice o zajedničkom pristupu kod određivanja/definiranja završne/priključne točke mreže (network termination point (NTP)) u različitim mrežnim topologijama, smjernice o usklađenoj primjeni geografskog pregleda dostupnosti elektroničkih komunikacijskih mreža koje omogućuju širokopojasni pristup, smjernice kojima se definiraju parametri kvalitete IAS i ICS i objava informacija). Također, raspravljalo se o prijedlogu godišnjeg programa rada BEREC-a za 2020. te je prezentiran rad na novoj srednjoročnoj strategiji rada BEREC-a za razdoblje 2021.-2023.

Na marginama sastanka predstavnici HAKOM-a dogovorili su bilateralne radionice s pojedinim regulatorima u svezi razmjene iskustava oko aktualnih regulatornih pitanja.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.