Preskočite na glavni sadržaj
EN
FAQ

Imam li pravo na obeštećenje jer nisam mogao koristiti usluge zbog kvara, a kojeg sam prijavio?

Da, operator Vam je dužan ponuditi umanjenje mjesečne naknade ili Vas na drugi način obeštetiti, razmjerno broju dana nemogućnosti korištenja usluge, ukoliko Vam zbog tehničke smetnje i/ili smanjenja kakvoće usluge u djelokrugu odgovornosti operatora, a koju operator nije uklonio u roku od 24 sata od trenutka prijave kvara, nije bio omogućen pristup ili korištenje usluga. Nepokrivanje određenog područja korisnim signalom operatora ne smatra se tehničkom smetnjom, pa zbog istog nije moguće dobiti umanjenje mjesečne naknade ili obeštećenje. Također, u slučaju kada je kvar uzrokovao potpuni prekid usluge koji operator nije otklonio u propisanom roku (na unajmljenoj terminalnoj opremi u roku od pet dana od prijave kvara te na svim ostalim kvarovima koji su u području odgovornosti operatora u roku od 15 dana od dana prijave) i ako nakon isteka propisanog roka niste iskoristili pravo raskida ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ugovora, imate pravo na naknadu za nepravovremeni otklon kvara u iznosu od 31,85 eura (240,00 kuna)* po danu za svaki započeti dan kašnjenja do dana otklona kvara. Iznos naknade se obračunava za najviše 15 dana kašnjenja kod otklona kvara. U tom slučaju je potrebno podnijeti prigovor na kakvoću usluge, uz zahtjev za isplatom naknade, sukladno članku 153. Zakona o elektroničkim komunikacijama.
*Fiksni tečaj konverzije 7,53450 kn