Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM na radionici u organizaciji Europske komisije

VIJEST
 
Na radionici će biti predstavljena studija, kojom će se procijeniti utjecaj provedbe Preporuke o regulaciji cijena završavanja poziva.  
 
ZAGREB, 15. ožujka 2016. – U organizaciji Europske komisije (EK) u Briselu se održava radionica sa ciljem predstavljanja studije, kojom će se procijeniti utjecaj provedbe Preporuke o regulaciji cijena završavanja poziva, a kojom EK predlaže određivanje troškovno usmjerenih cijena primjenom „pure“ LRIC pristupa.
 
Sudionici navedenog sastanka su predstavnici regulatornih tijela zemalja članica EU, članovi Europske komisije, te stručnjaci iz područja elektroničkih komunikacija. Na sastanku u ime Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) sudjeluje Ana Mijalić, univ. spec. oec.
 
                                                                                                           # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.