Preskočite na glavni sadržaj
HR
Korisnici

Postupak rješavanja prigovora

Your Europe

Kliknite na romb za više informacija.

1. Pisani prigovor operatoru

  • NA IZNOS RAČUNA podnesite u roku od 30 dana od dana dospijeća računa
  • KAKVOĆU USLUGE podnesite u roku od 30 dana od dana pružanja usluge
  • POVREDE ODREDABA UGOVORA ILI POVREDE PRAVA U VEZI SA ZAŠTITOM PRISTUPA OTVORENOM INTERNETU podnesite u roku od 15 dana od dana saznanja o radnji ili propustu operatora
Operator Vam je obvezan odgovoriti u roku od 15 dana (30 dana za usluge s posebnom tarifom)

Obavezno platite nesporni iznos računa ili prosječan iznos zadnja tri računa!

2. Reklamacija povjerenstvu za pritužbe potrošača pri operatoru

  • podnesite u roku od 30 dana od dana zaprimanja odgovora operatora
Operator Vam je obvezan odgovoriti u roku od 30 dana

U slučaju da niste zaprimili odgovor na Vaš prigovor ili pritužbu, nastavite daljnji postupak prema opisanoj proceduri.

3. Zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u

  • podnesite u roku od 30 dana od dana zaprimanja odgovora povjerenstva operatora
  • potrebno je priložiti:
    • zahtjev za rješavanje spora
    • presliku prigovora operatoru i odgovora operatora
    • presliku reklamacije povjerenstvu operatora i odgovora povjerenstva
    • presliku spornog računa
    • presliku ostale raspoložive dokumentacije (ugovor, punomoć ako niste potpisnik ugovora, rezultate mjerenja HAKOMetrom)
  • možete poslati poštom na adresu:
    • Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
      Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9, 10110 Zagreb
    • putem aplikacije e-žalbe
HAKOM će donijeti odluku ili rješenje u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 60 dana od dana podnošenja potpunog zahtjeva za rješavanje spora.
Recite nam svoje mišljenje