Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM zbog velikog interesa produljio rok dostave ideja za javni program razvoja širokopojasnosti

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
 
Krajnji rok za predaju prijedloga bio je predviđen za 31. siječnja 2012. godine, ali zbog velikog zanimanja građana produljuje se vrijeme trajanja javnog poziva za dostavu ideja do 29. veljače 2012. godine.
 
ZAGREB, 27. siječnja 2012. – Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) pokrenula je krajem prošle godine posebni program razvoja interneta i širokopojasnog pristupa internetu na područjima od posebne državne skrbi, brdsko-planinskim područjima i otocima. Usporedo s pokretanjem programa HAKOM je uputio i javni poziv za dostavu prijedloga i ideja za softverske aplikacije i usluge koje povećavaju kvalitetu života i podupiru rast gospodarstva tih krajeva, a s ciljem da se svim pravnim i fizičkim osobama otvori mogućnost da iznesu svoje konkretne ideje, prijedloge i projekte. S obzirom na veliki interes kojeg su organizacije, tvrtke i građani u međuvremenu pokazali prema projektu, HAKOM je krajnji rok javnog poziva za dostavu ideja s 31. siječnja produžio do 29. veljače 2012. godine.
 
Podsjetimo, ključni element programa je razvoj softverskih i internetskih aplikacija koje će korisnicima na područjima od posebne državne skrbi omogućiti pristup do relevantnih i životno važnih sadržaja i usluga u sklopu područja. To, među ostalim, uključuje informatičke sustave za podršku e-obrazovanju, e-zdravstvu, radu na daljinu, servisima e-vlade, turizmu, poljoprivredi, uzbunjivanju, e-trgovini, konzultantskim uslugama i održavanju lokalnih infrastruktura. Uz to je obuhvaćena i posebna podrška za osobe s posebnim potrebama.
 
U programu mogu sudjelovati sve zainteresirane fizičke ili pravne osobe – tijela državne uprave, lokalne zajednice, obrazovne i istraživačke institucije, privatna i javna poduzeća, neprofitne organizacije, ali i pojedinačni građani. Podnositelji projektne ideje (kojih može biti i više) mogu se prijaviti samostalno ili s partnerskim institucijama. Predlagatelj odabrane ideje će se uključiti u izradu tehničkog dijela natječajne dokumentacije te imati mogućnost ravnopravnog sudjelovanja u samom postupku natječaja.
 
Ovim putem HAKOM još jednom poziva sve zainteresirane da posjete internetske stranice na adresi www.hakom.hr/default.aspx?id=116&subid=894 na kojima se nalaze svi projektni dokumenti i neophodne informacije.
 
                                                                                                             # # #
 

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM)
Jurišićeva 13
10000 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 489 6000
Fax. + 385 (0)1 4920 227
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištu elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga. Agencija štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora raznolikih komunikacijskih i poštanskih usluga po prihvatljivim cijenama, definira održive konkurentne uvjete operatorima i davateljima usluga uz pravedne uvjete za povrat investicija te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kvaliteti života u RH upotrebom modernih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, podržavanje rasta investicija i inovacija u tržište elektroničkih komunikacija i poštanskih usluga, osiguravanje učinkovitog korištenja ograničenih resursa, ubrzanje rasta širokopojasnih proizvoda i usluga, osiguravanje pristupačne ponude komunikacijskih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, definiranje i implementiranje učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih kompetencija reguliranja tržišta.