Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Broj poštanskih usluga u blagom porastu

PRIOPĆENJE ZA MEDIJE
 
Kao rezultat povećane aktivnosti na tržištu poštanskih usluga Republike Hrvatske u zadnjem je tromjesečju 2014. ostvaren veći broj usluga.  
 
ZAGREB, 25. veljače 2015. – U četvrtom tromjesečju 2014., na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj, zabilježen je pozitivan trend gotovo u svim tržišnim segmentima.
 
Broj ostvarenih usluga porastao je za sedam posto, što je utjecalo na ukupno veće ostvarenje usluga u 2014. u odnosu na 2013. Povećanjem ostvarenih usluga na tržištu poštanskih usluga zaustavljen je pad ukupnih usluga prisutan unazad nekoliko godina. Uz manji porast ostvarenih prihoda, u četvrtom je tromjesečju nastavljen trend rasta međunarodnog prometa te je, u odnosu na prethodno tromjesečje, broj usluga veći za 15%, što je svakako posljedica i povećanog broja pošiljaka vezanih uz e-trgovinu.
 
Na popisu davatelja poštanskih usluga u četvrtom tromjesečju 2014. bio je 21 davatelj, pri čemu je HP-Hrvatska pošta d.d. i dalje najveći davatelj s nepromijenjenim udjelom od 70% u odnosu na prethodno tromjesečje.
 
Podaci o tržištu poštanskih usluga u četvrtom tromjesečju dostupni su putem HAKOM-ovih internetskih stranica na adresi: https://www.hakom.hr/default.aspx?id=60.
 
 
                                                                                               # # #
 
 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.