Preskočite na glavni sadržaj
Vijesti

ERGP poziva dionike na dostavu komentara o Nacrtu budućeg regulatornog okvira za poštanske usluge

Komentare i mišljenja dionici tržišta poštanskih usluga mogu dostaviti do 14. svibnja 2025.
 
ZAGREB, 5. svibnja 2025. - Europska regulatorna skupina za poštanske usluge (The European Regulators Group for Postal Services - ERGP), savjetodavno tijelo Europske komisije, čiji je glavni cilj konsolidacija unutarnjeg tržišta poštanskih usluga te osiguranje dosljedne primjene relevantnih propisa, objavila je 2. svibnja poziv svim zainteresiranim dionicima tržišta poštanskih usluga da dostave komentare i mišljenja o Nacrtu budućeg regulatornog okvira za poštanske usluge.
 
Zainteresirani dionici to mogu učiniti zaključno do 14. svibnja 2025. elektroničkom poštom na adrese postanske-usluge@hakom.hr (na hrvatskom jeziku) ili izravno na adresu ergp2026@anacom.pt ili GROW-ERGP@ec.europa.eu (na engleskom jeziku).
 
Detaljnije informacije dostupne su na mrežnim stranicama ERGP-a.

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.