Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

Godišnji program rada i Financijski plan za 2023. na javnoj raspravi

Započela je javna rasprava koja je otvorena za zainteresiranu javnost do 16. kolovoza.

ZAGREB, 15. srpnja 2022. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) pokrenula je javnu raspravu o prijedlozima Godišnjeg programa rada te Financijskog plana HAKOM-a za 2023. Prijedlog Godišnjeg programa rada za sljedeću godinu sadrži planirane aktivnosti vezane uz tri tržišta u nadležnosti HAKOM-a: elektroničke komunikacije, poštanske usluge i željezničke usluge, kao i aktivnosti u svrhu jačanja regulatornih kapaciteta samog regulatora. Financijskim planom se osiguravaju novčana sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a u sljedećoj godini.   

Zainteresirana javnost može sudjelovati u javnoj raspravi, koja je otvorena do 16. kolovoza 2022. 
  • Prijedlog Godišnjeg programa rada za 2023. dostupan je na poveznici
  • Prijedlog Financijskog plana HAKOM-a za 2023. dostupan je na poveznici

Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)

Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr

O Hakom-u

HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.