Godišnji program rada i Financijski plan za 2023. na javnoj raspravi
ZAGREB, 15. srpnja 2022. – Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) pokrenula je javnu raspravu o prijedlozima Godišnjeg programa rada te Financijskog plana HAKOM-a za 2023. Prijedlog Godišnjeg programa rada za sljedeću godinu sadrži planirane aktivnosti vezane uz tri tržišta u nadležnosti HAKOM-a: elektroničke komunikacije, poštanske usluge i željezničke usluge, kao i aktivnosti u svrhu jačanja regulatornih kapaciteta samog regulatora. Financijskim planom se osiguravaju novčana sredstva za obavljanje poslova HAKOM-a u sljedećoj godini.
Zainteresirana javnost može sudjelovati u javnoj raspravi, koja je otvorena do 16. kolovoza 2022.
- Prijedlog Godišnjeg programa rada za 2023. dostupan je na poveznici
- Prijedlog Financijskog plana HAKOM-a za 2023. dostupan je na poveznici
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
- Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
- 10110 Zagreb
- Tel: +385(0)1 700 70 07
- Faks: +385(0)1 700 70 70
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: www.hakom.hr
O Hakom-u
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.