Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

GSMA seminar

NEWS

U Sarajevu se održava seminar na temu priprema i reakcija u slučaju nepogode

 
Zagreb, 11. listopada 2016. - U Sarajevu se 11. listopada 2016. održava seminar na temu priprema i reakcija u slučaju nepogoda u organizaciji GSMA-a (Groupe Speciale Mobile Association) i RAK-a (Regulatorna agencija za komunikacije).
Na seminaru će se raspravljati o ulozi mobilnih mreža u slučajevima nepogoda kroz tri faze: priprema, reakcija i obnova. Prikazat će se primjeri iz država pogođenih nepogodama, kao i tehnička priprema samih operatora za takve slučajeve.

Kao predstavnik HAKOM-a na sastanku sudjeluje g. Alen Štefanac, suradnik za privatne mreže.

                                                                                             # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.