Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM na Festivalu nordijske kulture u Istri

VIJEST 
 
ZAGREB, 29. rujna 2014. – U Puli i Rovinju je tijekom proteklog vikenda održan Festival nordijske kulture, koji je objedinio hrvatske predstavnike kulture i politike, predstavnike nordijskih i hrvatskih tvrtki i organizacija te članove diplomatskog zbora. U sklopu festivala održana je prezentacija i panel-rasprava na temu „Gender Balance in Management“ („Ravnopravnost spolova u rukovođenju“). Uvodno predavanje pod istim nazivom održala je predsjednica uprave Tele2 u Hrvatskoj, gospođa Malin Holmberg, dok je jedan od šest sudionika u panel-raspravi na ovu temu bio i predsjednik Vijeća HAKOM-a, dr.sc. Dražen Lučić.
 
                                                                                                       # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.