Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM na konferenciji na temu ˝Međuresorni dijalog za unaprjeđenje politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj˝

VIJEST

Ravnatelj HAKOM-a Miran Gosta istaknuo je važnost suradnje između svih aktera politike zaštite potrošača, kako bi se stvorio optimalan i standardiziran sustav primjenjiv za sve javne usluge.

 
ZAGREB, 13. prosinca 2018. - U organizaciji Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (MINGO) u Zagrebu je u srijedu, 12. prosinca,  održana konferencija na temu ˝Međuresorni dijalog za unaprjeđenje politike zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj˝. Na konferenciji, koja je organizirana s ciljem unaprjeđenja aktivnosti koje se poduzimaju u svezi zaštite prava potrošača u Republici Hrvatskoj te jačanja suradnje svih dionika u tom procesu, sudjelovalo je preko 50 predstavnika različitih institucija. 

Ravnatelj Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM-a) Miran Gosta održao je zapaženo izlaganje na temu zaštite korisnika u elektroničkim komunikacijama, naglasivši važnost suradnje između svih aktera politike zaštite potrošača kako bi se stvorio optimalan i standardiziran sustav primjenjiv za sve javne usluge. HAKOM-ovi stručnjaci sudjelovali su u radu svih šest okruglih stolova, organiziranih kako bi se poboljšala zaštita potrošača u RH. Više informacija o konferenciji dostupno je na poveznici.

                                                                                             # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
  
O HAKOM-u:
 

 

HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.