Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM na okruglom stolu „Što menadžeri očekuju od HR-a“

VIJEST

U Zagrebu se održava panel rasprava o stanju upravljanja ljudskim potencijalima u Hrvatskoj, na kojoj HAKOM sudjeluje na okruglom stolu pod nazivom „Što menadžeri očekuju od HR-a“.
 
ZAGREB, 16. listopada 2014. – U Zagrebu se 16. listopada održava panel rasprava o stanju upravljanja ljudskim potencijalima u Hrvatskoj. Jedan od sudionika okruglog stola pod nazivom „Što menadžeri očekuju od HR-a“ je i predsjednik Vijeća HAKOM-a, dr.sc. Dražen Lučić.
 
Više informacija o konferenciji u Zagrebu može se pronaći na internetskoj poveznici http://www.educamix.hr/hr_panel.html

                                                                                                # # #
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: https://www.hakom.hr
Za postavljanje pitanja potrebna je registracija.
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.