Preskočite na glavni sadržaj
HR
Vijesti

HAKOM na radnom sastanku u Sarajevu

VIJEST

ZAGREB 12. prosinca 2017. U Sarajevu u zgradi Vijeća ministara Bosne i Hercegovine održan je radni sastanak  između predstavnika regulatornih agencija Republike Hrvatske (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti - HAKOM) i Bosne i Hercegovine (Regulatorna agencija za poštanski promet – RAP) na temu računovodstveno razdvajanje na tržištu poštanskih usluga.

Na radnom sastanka, osim predstavnika HAKOM-a i RAP-a, sudjelovali su zamjenik ministra komunikacija i prometa BiH, predstavnik ureda Europske komisije u BiH, kao i predstavnik odjela za europske integracije  BiH. Predstavnici HAKOM-a, član Vijeća dr.sc. Marijan Bolarić i  Ivan Gilja, dipl. oec, stručnjak za troškovno računovodstvo, na sastanku su predstavili iskustva vezana za implementaciju računovodstvenog razdvajanja na tržištu poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj.
 


                                                                                            # # # 
 
Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte:
 
Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM)
Ulica Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Tel. + 385 (0)1 700 70 07
Fax. + 385 (0)1 700 70 70
 
Novinarski upiti postavljaju se na službenoj web stranici HAKOM-a na adresi: http://www.hakom.hr
 
 
 
O HAKOM-u:
 
HAKOM (www.hakom.hr) - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti – osigurava pretpostavke za ravnopravno tržišno natjecanje, stabilan rast i prostor za inovacije na tržištima elektroničkih komunikacija te poštanskih i željezničkih usluga. HAKOM štiti interese korisnika i osigurava mogućnost izbora usluga po prihvatljivim cijenama, određuje održive konkurentne uvjete operatorima, davateljima poštanskih usluga i željezničkim prijevoznicima uz pravedne uvjete za povrat ulaganja te pruža podršku ekonomskom rastu, javnim uslugama i kakvoći života u RH primjenom suvremenih tehnologija. Strateški ciljevi HAKOM-a su unaprjeđenje regulacije tržišta elektroničkih komunikacija te željezničkih i poštanskih usluga, podržavanje rasta ulaganja i inovacija u tržišta, učinkovita uporaba ograničenih resursa, ubrzani rast širokopojasnih usluga, velika ponude komunikacijskih, željezničkih i poštanskih usluga, zaštita i informiranje korisnika, izgradnja učinkovitog i sveobuhvatnog informacijskog sustava, određivanje i ugradnja učinkovitih procesa te stjecanje multidisciplinarnih stručnosti i znanja u području reguliranja tržišta.